DOCUMENTE NECESARE GARANTIEI

La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

  • factura însoțită de bonul fiscal sau chitanța de la curier
  • produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
  • documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
  • descrierea detaliata a defectului produsului
  • datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, Detector Shop, nu poate asigura service-ul gratuit.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.

EXCLUDERI DE LA GARANTIE

  • cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
  • orice modificare adusa produsului fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
  • intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
  • defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
  • garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
  • garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului.

PENTRU A BENEFICIA DE GARANTIE

  • produsele care vor fi expediate sau aduse la sediul nostru, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon) si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
  • produsele vor fi insotite de copii de pe factura și bonul fiscal/chitanta de la curier.
  • dupa repararea produsului veti fi contactat pentru a-l ridica sau expedia prin curier
  • piesele schimbate nu se inapoiaza

CONDITII DE AMBALARE

  • produsele achizitionate se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine.
  • pe colet trebuie mentionat: In atentia Departamentului Service
  • in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta
  • in colet trebuie pusa o copie a actului fiscal.

Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.