DOCUMENTE NECESARE GARANTIEI
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
- factura însoțită de bonul fiscal sau chitanța de la curier
- produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
- documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
- descrierea detaliata a defectului produsului
- datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, Detector Shop, nu poate asigura service-ul gratuit.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.
EXCLUDERI DE LA GARANTIE
- cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
- orice modificare adusa produsului fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
- intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
- defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
- garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
- garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului.
PENTRU A BENEFICIA DE GARANTIE
- produsele care vor fi expediate sau aduse la sediul nostru, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon) si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
- produsele vor fi insotite de copii de pe factura și bonul fiscal/chitanta de la curier.
- dupa repararea produsului veti fi contactat pentru a-l ridica sau expedia prin curier
- piesele schimbate nu se inapoiaza
CONDITII DE AMBALARE
- produsele achizitionate se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine.
- pe colet trebuie mentionat: In atentia Departamentului Service
- in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta
- in colet trebuie pusa o copie a actului fiscal.
Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.